_Kızlar iki hafta önce doğum yaptım sezeryan ile kontrole gittiğimde (37+2) suyumun bittiğini söyledi doktor acil sezeryana alındım. Çantamı götürüyordum her gidişimde artık. Liste paylaşıyorum eklemek isteyen olursa eklesin…
Anne için
- kesinlikle depend hayat kurtarıcı oluyor.
-terlik şart ben crocs giyiyordum zaten aşırı rahat ettim.
-gecelik süslü püslü olmasına gerek yok nasıl rahat ediyorsanız.
-Doğumdan sonra gaz çıkartmak için ebem ve doktorumun önerisidir danışmadan yapmayın. Bir iki kaşık yoğurt üzerine kimyon. Anında gazımı çıkartabildim.
-Baş ağrım olmadı bolca kahve tükettim her türlüsüne okey diyorlar.
Bu yazdıklarım haricinde kullandığım başka bir şey olmadı gerçekten..
Bebek için
-uzun kollu almıştım fakat hava çok sıcak olduğu için hastane çıkışını bile çıkarttım kısa kollu body ile durdu hastaneden çıkana kadar. Zevkine sürekli üst değiştirdik :D
- Benim bebe habire kaka yaptığı için 10-15 arası bez gitti 1.5-2 günde. Bir de temizleme pamuğu aldık hiç ıslak mendil kullanmadık..
- Pişik kremi almamıştım siz mutlaka alın. Hastaneden rica ettim (özelde doğum yaptım) verdiler. Kullandım..
-Sütünüz gelmez ya da az gelirse diye doktorum mama takviyesi söyledi (erken olduğu için bir iki gün desteklemek gerekiyor dedi.)
Mamadan sonra ufak çaplı bir kriz yaşandı bizde kızım memeyi almak istemedi.. Zaten yara olmuştu LANSINOH markasının göğüs ucu kremini kullandım anında toparladı mucize bir şey resmen (reklam değiş direkt öneri). Göğüs ucu toparlayana kadar silikon göğüs ucu ile emzirdim. Daha sonrasında tekrardan kendi mememe alıştırdım. Şuan 18 günlük oldu bebişim.
Eklemeyi unuttuğum bir şey yok cidden bu kadarı yeterli geldi bana ama bana diyorum bakın.. Ben paçayı kurtardım sıra siz hamişlerde herkese hayırlı sağlıklı doğumlarrrrr ❤️_