Arkadaşlar.ben trendyoldan.carsaf.1hasdane çıkışı, evde bir tane Galatasarayli vardı . Çorap,eldiven,emzirme yastiği,sudocrem diye pişik önleyici aldım .ane yani besik yelek hırkası vardı.patigide var.anem bir kaç tane salmışdı,battaniye sipariş verdim muslin örtüsü bir tane aldım acaba gerek varmı 2ciye.agiz mendili aldım.yaka önlüğü ,ne almadım acaba ya… Kızlar yardım.