Zeynep_klc34 Nasıl geçiyor sizin uyku düzeniniz faln iyi mi hamişler ben uyyamıyorum g celeri gündüz tutabiliyorum tamamen karıştı uyku düzenim düzeltemiyorum da
Meleksynargn Zeynep_klc34 uykumda problem yok yani ztn az uyuyan Bi insanim ama 3 gundur midem mi desem göğsümden gehirme eksime bni mahfetti su bile icince agri oluo yani yanio gibi + vajinada baski kramp yan donememe rahat oturamiyorum batio resmen vücut hep sis ödem igne ile patlatsam havasi iner mi düşüncesi 🤣🤣🤣🤣 Rabbim biran önce geçseydi çok zor yaaaa cennet annelerin ayaklarının altında boşuna dememişler yaa
G12s_18 Zeynep_klc34 Hergun erkenden uyanıyorum yürürken vajinada baskı hisediyorum bide hareketler de azaldı bebişin
Youngmotherr Zeynep_klc34 uyku mu o da ne 🥴 38+4 üm düzenli sancılar var bebişko da kanalda iyice ileri gitmiş doktor haftaya doğar dedi ama bakalım ben sanmıyorum haftayı bekleyeceğini 😂 10unda randevum var inşallah o zaman doğurmam
Zeynep_klc34 Meleksynargn ah canım öyle öyle biran önce sıkıntısız bi şekilde umarım kurtuluruz sezeryan normal belli mi sizin
Visal95 Meleksynargn offf var ya bu mide olayı herseyden zor gercekten :(( aynı böyle yanma ekşime geğiremiyorum ne yesem yemek borumda sanki. Sabah aksam yanıyor. Zor yürüme bu alttaki ağrı korku cabası. Müge anlı diyo ya unutmayan yapmaz ikinciyi ajsjsj cok dogru. Hic güzelledikleri bi sey degil hep kötü gecti benim. Hamilelikten nefret ettm gercekten
Elifaras_ 39.haftama girdim bebek hareketleri bazen az bazen çok. Mide problemlerim geçti çok şükür. Doğum belirtim yok hiç
Minik_2 Zeynep_klc34 37+2 olduk doğuma 9 gün kaldı.son bir haftaya kadar asla uyuyamiyirdum şimdi bı rahatlık uyuma geldi 😊tam uykunun rahatlığına varacaktim ki çocuk olacak artik😁ara ara karın ağrım dışında bişey yok canım
birannis_ Zeynep_klc34 ne uyuduğum belli ne uyandığım sıcaklar zaten çok bide geceleri yatarken sağa sola dönemiyorum artık uykularım kaçıyor hortlak gibi geziyorum sabaha karşı biraz uyursam uyuyorum saat 7-8 gibi ayaktayım tekrar akşama kadar öyle sıcakla boğuşuyorum artık aşırı zorlamaya başladı bakalım bekliyoruz artık bebişim gelsin diye dua ediyorum 🤭🤲🙏
irem7 40+2 olduk. Sancım çıkıyor fakat açılmam yok sadece rahim ağzında yumuşama var. Onun haricinde bir belirti yok. Perşembe günü 41 bitecek o güne kadar gelmezse yatışım yapılıp doğum başlatılacak. Dua edin artık hayırlısıyla sağlıkla doğurayım
Leyla_dncr16 irem7 ben de de durum ayni 40 +2 yim fakat yarin yatis verildi suni sanciyla dogurtcaklar fakat ben kotkuyorum ne yapmam gerek bilmiyorum
etkafa Leyla_dncr16 bende 40 hafta oldum ne gelen ne giden sancı yok açılma yok kanla girmemiş ne yapıcam bilmıyorm 😏
irem7 Leyla_dncr16 ben de korkuyorum suni sancıdan eğer açılmam olmazsa bana da verilecek gerçekten Allah yardımcımız olsun. Umarım sağlıkla kolaylıkla kucağımıza alırız
Memmedova0807 Zeynep_klc34 kecen yil 10.08.2022 de dorugdum oglusumu simdi yine hamileyim dun orgendim 🥰
irem7 Leyla_dncr16 pazartesi kontrolüm var basılacak sancıya açıklığa eğer uygun değilse perşembe suni sanırım