Selam kızlar,
Doktorum idrar yolu enfeksiyonu olduğumu söyledi toz antibiyotik verdi. İki gündür sabahları ishal oluyorum ve sürekli bir idrar hali. Dakika başı tuvalete gidiyorum. 28+3 teyim. Bebeğime bir zarar verir mi diye çok korkuyorum. Sizce ne yapmalıyım ?