Merhabalar..32 haftadayim ve ikiz gebelik. dün kontrole gittim doktorum doğum ağrıların başladı dedi hemen serum ve bebekler için geliştirici ignetakıldı..nst ye de bağladılar minik minik ağrılar çıktım.sabah tekrar doktora gideceğiz ciğer geliştirici iğnenin ikinci dozu yapılacak. Hastaneden eve gelince çok ağrım oldu özellikle sırtım beni mafediyor ..su an saat sabah 5e geliyor uyuyamadım doğru düzgün ..böyle durum yaşayan var mı ..erken doğum olunca neler yaşandı ..