Sevda1999 31 haftalıkken erken doğum teşşisi koyuldu, 32+1 suyum geldi ve dün 32+2 de suyum tükendiği ve sancım olmadığı için acil sezeryana alındım. Şimdi oğlum küvezde ve dualarınıza ihtiyacımız var
Sena_1997 Sevda1999 33+6 da bebeğin düzenli ve siddetli sancilariyla sezaryene alindim benim kızımda kuvezde cocuklarimiz çok güçlü olacaklar insallah
1prensesannesi_ Sevda1999 Rabbim şafi ismiyle şifa versin bı an önce kucağınıza alırsınız inşallah 🤲🏻🤲🏻🥺🥺
babyface_ Sevda1999 Allahim sağlıkla sana kavuştursun bol dua ve süt ihtiyacı olan bende erken doğum yaptım bu günlerde geçiyor pozitif ol
babyface_ Sevda1999 ben elektrikli aldım yoksa benimde gelmiyordu damla sut çayı öyle geldi Allahom şifa versin
Papatyamoms Sevda1999 bestlak yada Galactago alıp kullan canım Sağlıkla atlatın bu süreci inşallah 🤲🏼
bebis001 Sevda1999 36+6′da doğum yaptığım için benim bebeğim de küvezde ve enfeksiyon da kapmış Rabbim evlatlarımızı korusun,en kısa sürede hayırlısı ile kucağımıza almayı nasip etsin 🌸
Merveer96 Sevda1999 Allah acil şifalar versinn sizi birbirinizden ayırmasın tez zamanda kavuşursunuz inşallah