nimesay94 bizim 2 aylıkken çıkmıştı, biraz araştırın isterseniz
Ne kadar erken o kadar iyi
Çok erken başladı fizik tedaviye, tavsiyeler doğrultusunda alındı biçok şey (ayakkabı, oyuncak gibi)
Bizimki ağlıyordu ama ağlayıp aglamaması ne kadar önemli bilmiyorum, doğumda ağlaması çok öenmli sadec3