Adagul canım benmde oyle olmustu keseyı gormustu emrıyo yok demıstı dıs gebelık mı dıye korkmustum hayr demstı dıs gebelıkte kesede gözükmüyormuş daha sonra gttıgımzde gormustuk sende görürsün ınsallah olumsuz dusunme doktorlar bazı seylerı drekt soyluyorlar bılgımız varms gıbı bızı tedırgn edıyorlar ama tedırgın olma sen ınsallah bıdahakınde gorursun