39+4um. Ya hu 10-20 dakikadir bebek o kadar hareketli ki size anlatamam. Gobegim sekilden sekile girdi mubarek. Sizce nedendir yaa. Hareketinin yavaslamasindan iyidir diye dsnuyorum bu sekilde hareketli olmasi ama yine de bi korktum acikcasi. Kanala mi girmeye calisiyor acaba yoksa bas gelisti ama makat gelis mi oldu acaba? ondan mi dhaa rahat hareket ediyor? Karnimda sag sol yukari asagi bseyler yapiyor, mac yapiyor sanki bi gorseniz 🤷🏻♀️ nedendir acaba bilgisi olan var midiiiir ? 😤