Betuss7 Merhaba kızlar sezeryan sonrası normal doğum yapan var mı devlet hastanesinde yapıyorlar mi lütfen bilgisi olan aydınlatsın :) şuan sezeryandan 2 yıl sonra normal doğum yapan çok fazlaymış ama bu durumu yaşamış biri ile iletişime geçmek istiyorum 🌸
Edsn Betuss7 ben de merak ediyorum 2. Olursa normal doğum yapmak istiyorum ama duyduklarıma göre devlet hastanelerinde risk almıyorlarmış 😔