Bayanlar merhaba bugün perinatoloji bölümüne gittim her gebeyi gonderiolarmis artık suyum fazla çıktı ve bunun birden çok sebebi olarmis Down,enfeksiyon,genetik hastalık,kan uyuşmazlığı da var pazartesi karmimdan sıvı alincak kesin sonuç için bu durumu yaşayan varmi su aldıran herhangi bi sorun yaşayan bana yazarmisiniz lütfen