Merhaba 7 haftalık gebeyim doktorum folik asit önerdi eczane bana bu ilacı verdi doktoruma sorduğumda bu ilaç omega 3 dedi ama internette içeriğine baktığımda folik asit de bulunuyor. Sizlere sorum bu ilacı kullanmaya devam etmeli miyim yoksa ayrı olarak folik asit takviyesi almalı mıyım teşekkürler