zezee-02 aynı durumda bir kız çocuğu olarak büyüdüm tam okula başladığım ay kardeşim doğmuştu annemin benimle ilgilenememesi hala içimde uktedir beni okula götürüp alamaması falan, bence bir sene erteleyin birde 6 yaş ilkokul için çok adapte olunamayan bir yaş oluyor bence 7 en iyisi bir öğretmen olarak tavsiyem hem psikolojik hemde akademik olarak 7 yaşında başlaması