Kızlar bugün bebeğimi kucağıma aldım burayada doğum hikayemle geldim sabah 10 da hastaneye geldik zaten gün almıştım cuma için sabah geldik işte yatışım yapıldı damar yolum açıldı tabi çok açım ve susuzum susuzluk aşırı zorladı beni saat 13:30 da beni almaya geldiler tabi neyle karşılaşacağımı bilmiyorum ki 😀 snra amaliyat haneye indim işte amaliyat Ekibi hazırlanıyordu anestezi falan geldi snra doktorum geldi bana anestezimizi yaparken beni sakinleştirmeye çalıştı snra uyuştum zaten direk alttan sonda takıldı tabi bende aşırı heyecandan kalbim çok hızlı atıyordu bir türülü sakinleşmedim bir kaç tane sakinleştirici yaptılar seruma snra işte 2 de başladılar 5 gece bebek geldi direk ağlama sesini duydum snra benim aşırı miğdem bunlardı dikerken okdar bulanıyor ki öğrüyorum ama bişe yeyip içmediğim için asla çıkmıyor neye eseruma metpamit bulantı ilaçı sıktılar ben biraz da olsa rahatladım snra dikme asması yarım saat sürdü o sırada beni aşırı üşüme tutu zangır zangır titriyorum snra odaya geldim bir saat titremem geçmedi snra hemşireler geldi karnıma kum torbası bıraktılar snra agrıkesici ve rahim toparlayıcı yapıldı snra da işte uyuşmam baya geçmedi üçte odamdaydım 8 gibi falan kaldırmaya geldiler okdar açım ki artık gücüm yok kalkcak snra hasta bezi falan takıldı şimdi de yürüyüş falan yapıyorum gaz çıkmadan katıya geçmicez dediler ama gazda çıkmadı açıkçası şimdi bebeğimle hastanedeyiz iki gece Buda benim hikayem kızlar allah herkesin yanını boş bırakmasın ❤️ Sağ Salim kucağınıza almaya nasip etsin inşallah 🙏