Bsrabrggg 4 mayısta 5 aylıkken ölü doğum yaptım bugün tekrar gebe olduğumu öğrendim , korkularım var bu kadar kısa sürede gebe kalmam normal mi sizce ?
Blueberry0 Bsrabrggg teyze kızı 5 aylıkken ölü doğum yapmıştı su kesesi patlamıştı 🫢 çok geçmeden hamile kaldı tekrar 2 hafta oluyor yeni doğum yaptı ama aşırı dikkat ediyordu tüm gün evde oturuyordu hep . oğlusu da gayet sağlıklı . korkmayın ferah tutun içinizi
Pamuk Bsrabrggg Bende 17 nisanda 17 haftalık kayıp yaşadım.Suan yine hamileyim.Endiseler var ama hersey nasip.
Sukran2022 Korkmayın içinizi ferah tutun ama keşke korunsaydınız yıl sonuna kadar rahim biraz toparlasaydı kendini