Rmysnrrr Merhabalar ben hayatta yapacağım, ablam 3 evladınıda jimerde doğurdu ve çok memnun kaldı. Doğum ebeleri hemşireleri çok ilgiliydi. Hastane temiz çalışanlr ilgili. Yemekleride güzeldi. Hangi doktora gidiyorsunuz?