Kızlar 35 haftalık hamileyim, hiç kilo almadım şükür kolay bir hamilelik geçiriyorum karnım yok, çatlağımda yok, göğüslerim büyümefi şişlik veya acı hiç olmadı, uçları kahverengi oldu sadece bazılarının bu haftalarda bile süt aktığı oluyormuş bende hiçbir belirti yok, düzenli krem sürüyorum yağlıyorum, ama acı sızı bile yok. Süt olmamasından korkuyorum böyle göğüsleri büyümeyip emzirenler varmı?