Azizeakln dogum ekibimdem sikayetim yok ebede doktorda iyiydi,hatta ebe sonrasinda uc kez beni kontrole gelip eahmimi kontrol etti karnima rahmim sert kalmasin diye masajlar yapti, ama bebegimi gece boyu kan alcaz diye birakmadilar uc kez kan sekeri düşük diye aldilar sonra normale döndü ama tedbiren yine bakicaz dediler ne bebek uyudu ne biz, o sira siringa ile degilde.dev bi biberon ile bebegime.mama vermeye calistilar bendende istediler ama ben emzirdim sürekli ki sutum de gelmisti, gece bitti sabah taburcu olcaz bu kezde bi anda gelip enfeksiyon varsa yenidogan yogunbakmda yatabilir bebeginiz dediler ki enfeksiyon yokken bunu söyleyip yarim saat sonra yuksek degerde enfeksiyon cikti yatmasi lazim en az bi hafta dediler, yasadigimiz şoku travmayi anlatamam, en mutlu gunumuzu rezil ettiler