acemii_annee kızlar az önce acelem vardı. bi anlık hamile olduğumu unuttum. hızlıca merdivenleri çıktım. evin içindeki merdivendi çok fazla değildi yani. bişey olur mu sizce ya? 24 haftalığım
Ask-bebegim acemii_annee bende bazen hamile olduğumu unutuyorum okadar dikkat etmeme rağmen olabiliyor merdiven hızlı inip çıkma sıçrama eğilme kalkma hareketlerim oluyot refleksle sonrası pişmanlık korku çok şükür 24.haftaya girdik
Kiymetyildiz acemii_annee hiçbir şey olmaz merak etme benim de evimde merdiven var 32. Haftama kadar haldır huldur inip çıkıyordum bazen çıkarken nefes nefese kalıyordum yalan yok 😅 o zaman anlıyordum hamile olduğumu 😂😂 şimdi 37. Haftamdayım artık ağırlaştığım için yavaşladım mecburen tek tek inip çıkıyorum sıkılıyorum bazen yavaşlıktan ruhum daralıyor 😂
acemii_annee Ask-bebegim ay hem yaşadıklarımız hem haftamız aynı. rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin. artık benim için en anlamlı ve güzel dua
Ask-bebegim acemii_annee bende çok seviyorum bacım amin inşallah bazen bizimde dalginligimiza gelebiliyor Allah’ım koruyor bebislerimizi çok şükür
Kiymetyildiz acemii_annee ayy inşallah 🤲🏻 daha iki gün öncesine kadar annemle ev temizliği yaptım artık güç toplamam lazım diye dinleneceğim artık 😅
Kiymetyildiz acemii_annee hayır çok şükür en başından beri hiç riskim olmadı. Riskim olmadığı için de hep hareket halindeydim en kötü ihtimal her gün rutin ev temizliği yaptım bol bol yürüyüş ve pilates yaptım. 2 gün öncesine kadar da annemle ayrıntılı temizlik yaptık bir hafta boyunca