Rabiacyrn17 ama bunu yüzde yüz bilemezsin. Geçenlerde başka bir forumda okudum. Tam tersi bir durum yaşanmış. Kadının ikili testi ⅒.000 çıkmış yani çok iyi bir sonuç. Detaylıda da herşey iyi çıkmış ama bebeği down sendromlu çıkmış. Yani o ikili testteki 10 binde bir ihtimal onu bulmuş. O yüzden ikili test sana bebeğin kesin çok sağlıklı ya da kesin hasta diyemiyor olasılık veriyor o olasılık seni bulabilir de bulmayabilir de. Bu yollardan kötü tecrübeyle geçmiş biri olarak tavsiyem önce ikilini yaptır eğer sonuç yüksek riskli çıkarsa fetal dna ya da amniyosentez yaptırırsın. Zaten allah korusun trizomi 18 veya 13 çıkarsa anne karnında ölüyorlar yada doğduktan sonra birkaç saat yaşıyorlar ama down öyle değil o yüzden doktorlar en çok down sendromu üzerinde duruyorlar.