Miamor0121 az önce samimiyetsiz arsız bi arkadaşımızın kendisi karisi yüzünden bizde tartıştık onlara hamileligimden dolayı psikolojimin bozuk olduğunu o yüzden mesafeli olduğumu söyledi telde ve çok kırıldım iki saattir ağlıyorum benimde sağ kasigim da ağrım var bebeğim sanki az hareket ediyor hiç affetmicem seni dedim kapıyı da kitledim üzerime şimdi de gönül almaya calisiyo bebege sana bisey olcak diye gerçekten bazen aptallıklari tutuyo tanıyamıyorum onu. Hamilelligi bi hastalık gibi görüyorlar