Öncelikle merhaba
Bugün ilk kez duyduğum ve daha önce yaşayan anne adayları var mı merak ettiğim bir konuyu soracağım
38+3 haftalık hamileyim ve yaklaşık 1 hafta 10 gündür geçmeyen ama ara ara hafifleyen çoğunlukla da geceleri başlayan bir kaşıntım var
Özellikle el ve ayaklarım olmak üzere tüm vücudumda. Bugün bebeğimi görmek için kontrole gittiğimde doktoruma sordum sebebi me olabilir diye ben kullandığım demir ilacı yan etki ediyordur ya da sıcaklardan vücudum alerjik olabilir diye düşünüyordum ama doktor gebelik kolestazı olabileceğini söyledi. Yarın sabah aç karına gebelik safta asidi ölçümü yaptıracağım ve bu ölçümü sanırım sadece özel hastaneler yapıyormuş. Eğer değerler yüksek çıkar gebelik kolestazı olduğu kesinleşirse yatışım yapılacak. Nedir bu gebelik kolestazı bu kadar önemli birşey mi daha önce duyan bilgisi olan var mı riskli bir durum mu benim ve bebek için ?