Elifaras_ Kızlar ben Acıbadem Maslak takipçiyim benim doktorum 40. Haftaya girdim ve normal doğum istiyorum ve doğumum baslamıo diye STRIPPING yapacağım dedi. Eskiden ilaç ile doğumu başlatıyorlarmış şimdi bununla. Duyan, Bilen, Yaptıran var mı
Byzyldrm Elifaras_ gebeliğim riskli detaylı ultrason istendi onun ücreti 700 TL ben kara kara onu nasıl bir araya getirip de detaylı ultrasona gircem diye düşünüyorum depremde evimiz yıkıldı herşeyimizi kaybettik şuan 1yasindaki bebeğimle arsa üzerinde tek odalı bir kulübede kalıyoruz halimize çok şükür yani bu şartlar altında gerçekten 126 bin normal doğum için bana fazla fazla geldi rabbim daha çok versin sizlere ama çok fazla çok
CemrePektas Elifaras_ sıyırma işlemi ile doğumu başlatacak. Çatı ya da açıklık muayenesi değil, içerde 2 parmağı açıp döndürerek sıyırma yapacak. Kanaman ya da lekelenmen olacak sonra sancı bekliceksin
CemrePektas Elifaras_ bu arada fiyat malesef ki acıbademler için çok normal. 3.5 sene önce ben doğum yaptm devlette. Acıbademde 60 bindi o zaman
fundactak Bende ilk kez duydum ama o dogum ücreti çok uçuk degil mi ya gerek varmı gerçekten o paraya ? 🙄
runkli0606 Ya Allah aşkına başka yollar varken o kdr paraya değermi benim hiç aklım hafsalam almıyor hiçmi acımıyorsunuz? Suni sancısı var ilacı var epiduralı var durup durup element uyduruyorlar sırf insanları soymak için.
runkli0606 Elifaras_ işte bende onu diyorum paran var Allah daha çok versin özel hastane olsun diyorsun ama özelinde uygunu var git devlette doğur demiyorum ama bunlar cidden para tuzağı artık param var benimde çok şükür ama aynı etkiyi yaşatan çok yol varken kıçıma başıma sıvamam paramı asla çünkü bugün param var ama yarın belki olmayacak düşmez kalkmaz allahtır birazda geleceğin kötü senaryolarını düşünmek lazım ülke batakta çünkü trilyonluk insanlar tepe taklak oluyor. Tek çocuk doğuranda biz değiliz. Bence saçma ve gereksiz. Doktorlar hastane giderlerini karşılayacak maaşlarını alacak hastane sahipleri paralarına para katacak diye herşeyi mükemmel zannediyorsunuz para verince halbuki hiç alakası yok. Sizin istediğiniz konforda 20 bine de özel hastanede doğum var ama siz 100 bin daha fazla vererek dopumunuza bişey katmıyorsunuz hastanenin kesesini dolduruyorsunuz mevzu bu onlarda artık ticari kaygı giderek ulaşılmaz olma yolunda ilerliyorlar yoksa tabili para sizin paranız
Defnesmomy Elifaras_ 😁😁 🩷🌸 ben yöntemi hiç duymadim ama belkide çok nadir yapılan bir yöntemdir nasıl rahat edip mutlu olacaksan öyle yap kuzum
Byzyldrm Elifaras_ bana yardımcı olur musunuz detaylı ultrason a girmem lazım tarama testleri riskli çıkmış fetal DNA yada aminyosentez yapılması öneriliyor ama imkanım yok diye bari detaylı ultrasona Girmemi istedi Dr . Düşmez kalkmaz bir Allah var herşeyimiz vardı Malatya da depremde evimiz yıkıldı 1 yaşında kızım var bnde 22haftalik hamileyim kaynanamların arsası üzerinde kulübede kalıyoruz bana yardımcı olur musunuz bu şekilde yardım istemek kolay değil ama mecburiyet insana bazen istemediği şeyler yaptırıyor
deniz2812 runkli0606 zenginin malı zühürdün çenesini yorar. Acıbedeme gidebilen böyle bi soru da sormadın bacım. Allah daha çok verdin de geç kajsjsj
Hamileanne Elifaras_ yani oraya gittiğinize göre o para sizin için pekte yüksek deil imkanınız var demektir herkesin kolay kolay verebiliceği bir miktar deil verebiliyosanız gidin tabi
Elis-im Elifaras_ O parayı oraya vermektense evde bağıra çağıra doğurmayı tercih ederim🤪şaka bi yana bende özelde doğurucam ama sizin bu dediğinizin 20 /1 fiyatına 😎🤞