Meyvelipasta999 Annisler ben 7+2 yim ozellikle sabahlari mide bulantisiyla uyaniyorum ve ne yapsam gecmiyor lutfen cozum onerin
tazeanne123_ Meyvelipasta999 doktorunuza söyleyin ona göre bı ilaç yazar şuan ilacın adı gelmedi aklıma
Blueberry0 Meyvelipasta999 maalesef 12-13 haftadan önce geçmiyor bu bulantılar. ben her gün kusmaktan ölüyordum o derece. Sabah uyanır uyanmaz ağzına leblebi ya da tuzlu kraker, fındık vs tıkıştır. sürekli mideni bastır yani maalesef çözümü yok 🥲 ve prilam yazdır doktoruna
Nadya_ Ben bir ilaç aldım o direk kesiyor içinde 10 adet var devlet karşılamıyor ama prilam bir işe yaramadı bende
Blueberry0 Meyvelipasta999 bende de var ben ilaç kullanmak istemediğim için hiç kullanmadım zaten hap yutamıyorum😶 Dediğim gibi az az sık sık bişeyler ye . meyve , leblebi , kuruyemiş, tuzlu krakerler vs . bana iyi geliyordu