merhaba kızlar biz 36+4 olduk yarın doktor kontrolümüz var bakalım ne diyecek en son görüşmede bebeğim kilolu ve başı büyük olduğu için sezaryen olman daha iyi demişti bakalım yarın doğum için net bi tarih verecek mi ya da başka bişey diyecek mi , heyecanlıyız bayaa vakit geçirmek için bişeyler yiyip burda yazılanları okuyorum bi yandan bebiş de kıpır kıpır🙈 siz kaçıncı haftadasınız neler yapıyosunuzz