canim-bebegim Ankara sami ulus hastanesi belli haftalardan itibaren mi gebelere bakıyor yoksa gitsek muayene ediyorlar mı bilgisi olan varmı
[silindi] canim-bebegim canım ben geçen yıl enfeksiyon ktrolu vardı ona gtmistim hamile değildim baktılar ama yeni hamile bri gelmişti sordular 8 haftalık dedi onu aldlr ama smdi dgisti mi blmiyorum hiç gtmedim oraya bu yıl.
canim-bebegim [silindi] Hacettepe de 8 den sonra bakmıyorlarmış burası da bakmıyor olabilir ayrıntılı ultrason yaptırmam lazım şehir hastanesinde ultrason randevusu yokmuş yani özellerde çok pahalıya geliyor napacağımı şaşırdım
[silindi] canim-bebegim canım bnde bulmamistim ayrıntılı ultrsona şehir Hastanesi’nde fln bn mecbur kldim bulmdm gittim özelde yaptrdm gerckten çok phli özeller Etlik şehir Hastanesi’ne sorsaydn bide canm
Deletedmom0071 [silindi] çubuk ve pursaklar hastanelerinde randevu bulunabiliyormuş bir kereliğine uzak da olsa gidilebilir diye düşünüyorum ☺️
[silindi] Deletedmom0071 o tarafları hiç blmiyorum cnm çok uzak bize öyle bulunabiliyorsa 1 defaligina gidersnz kndi arabaniz varsa koly olur ulaşım cnm otobüslerle zor olur brz
canim-bebegim Deletedmom0071 ama ilk muayene için gidicen bide randevu gününde gidicen mecbur 2 sefer
Deletedmom0071 [silindi] yine de özele bir sürü para ödemekten iyidir otobüsle gitmek. Ben Ankarada okuduğum için otobüs metro minibüs her yere gidiyorum hala. Kızımla da dolaşıyoruz karış karış bu yüzden EGO varsa her yere giderim 😅😅😅
Deletedmom0071 canim-bebegim 2 bin lira vermekten iyidir ben 38 haftalıkken hamileyken o göbekle metro aktarmalı otobüse binerek hastaneye gittim. Bence zor da değildi 😅