Çektirdim 2 diş tek operasyonda hem de nerdeyse aynı haftalarda sizinle. Yirmilik ve yanındaki çürüttüğü diş çekildi çektirmesem ölürdüm zaten sancısından eminim 🥲 Antibiyotik de kullandım 35. Haftadayım sorun yaşamadım şükür 🙏🏻 ama takibinde olduğunuz doktorunuza danışın kesinlikle 🌸 ilerleyen haftalara bırakmayın 3. Trimesterda yine işlem önermiyorlar çünkü…