Bebeklerim2p En son Çarşamba günü verdim 652.3 çıktı kaç haftalık hamile oluyorum hiç adet olmadan hamile kaldığım için hesaplayamıyorum bilen var mı acaba merak ediyorum çünkü 🥲
eylulmihrasmom Bebeklerim2p betaya göre hafta hesaplanmıyor son adetinizin ilk gününü hamile kaldığınız gün olarak hesaplamalısınız :) hayırlı olsun
Bebeklerim2p eylulmihrasmom hesaplayamıyorum çünkü 10 Mayıs son adet tarihim 26 Haziran’da boş gebelikten kürtaj oldum sonra adet olmadan hamile kaldım o yüzden bilmiyorum kontrolüm haftaya Perşembe daha o yüzden sormak istedim 🙂
Pamuk Bebeklerim2p Bende bu şekilde hamile kalmistim bebek gorundukten sonra doktorlar sana bir adet tarihine çıkarıyor onu baz alıyorsun.Beta ile hafta hesaplanmaz.Kiminin çok yüksek kiminin düşük seyreder.
eylulmihrasmom Bebeklerim2p kürtajı da adet olarak kabul ediyorlar diye biliyorum ben. doktor ultrasondan tahmini bir hafta çıkarır size kese boyutuna göre:)
Bebeklerim2p eylulmihrasmom Yok kabul etseler bile benim ne doğumda öyle haldır haldor nede kürtajda kanamam olmadı bir damla bacağımdan aktı yataktan kalkınca o kadar devamı yok yani :)
Bebeklerim2p Drnrabn 6+4 günlüktük kesesi daha yeni oluşmuştu içi boştu kalbi yoktu değerlerim artmamıştı 898 ile öğrenmiştim beta da 917 olmuştu araya bayram giriyordu o yüzden de bekletmedi doktorum kese de sağlıksızdı zaten