mavideniz6 Kızlar bazen oluyor öksürdüğümde bi anda kasığıma ağrı giriyor bir kaç saniyelik geçiyor sonra ama o bir kaç saniyede beni kıvrandırıyor 15+5 teyim.Öksürmeye korkar oldum 🥹
naneliseker_ mavideniz6 bende hapsirinca oluyor ikisi de ayni şey sanırım. Rahim bağlarından olabilirmiş
naneliseker_ mavideniz6 normal korkmayın bende araştırdım her gebe kadin yaşıyor. Hapşırık veya oksureceginizi anladığınız an ayagi kalkınca veya bacaklarınızı kendinize cekin
mavideniz6 naneliseker_ Onu biraz önce kendim keşfettim inanır mısın 😂dizlerimi kendime çekince rahat öksürüyorum artık öyle yaparım ,teşekkürler 😊