Merhaba herkese 🌸
31 haftalık hamileyim dünkü kontrolüm de doktor bebeğin aşağı indiğini söyledi alttan muayene etti açılma yokmuş çok şükür. Böyle birşey başına gelen oldu mu? İstirahat etmemi çok ayakta kalıp ağır iş gördüğüm için olduğunu söyledi . İstirahat ile düzelen bir durum mu , başına gelen var mıdırr ?