Doğurarak aştık diyemicem ikinci de daha çok korkuyosun🤣🤣🤣 şöyle düşün ayy bu kadar kadın doguruyosa bende dogururum.bir günlük birşey zaten olacak ve bitecek içimizde kalacak değil ya.:)) Gibi düşün.bende ikincisi daha kolay olur diye teselli ediyorum kendimi bakalaim ama