Merhaba 😊 kesinlikle yağ taraftarı değilim kullanmayı düşünmediğim için almadım bile. Setlere baktığımda hep yağ vardı o yüzden ayrı ayrı aldım her şeyi bir de temiz içerik olmasına dikkat ettim. Pişik ve pişik önleyici Krem olarak minoris, şampuan ıncia, losyon da thinkbaby aldım. Ayrıca instada takip ettiğim sayfada mustelanın pek de iyi bir puanı yoktu (temiz içerik bakımından) ama üzeri kırmızılı olan varmış sanırım o temiz içerikmiş tercih ederseniz kırmızılı olanı tercih edin derim