Sm135 Nanelimonn 31. Haftada kanamam oldu sertleşme 25. Haftadan beri vardı bende bebek toplanıyor dizi sırtı falan dedim takılmadım nst de onlar kasılma sancı çıktı. Bir gün hastanede yattım Şuan nidicard kullanıyorum erken doğum olmasın diye ama bugünlerde yine çok sertleşmem var
Kubrakarahan aren3521 31. Haftada doktor kontrolüne gittim doktor 10 dk falan baktı bi kez oldu bakarken o durum hatta takip ediyorum yalancı sancıların başlamış giderek artıcak da haberin olsun dedi ama sıklaşıyor 30 dk ya 20 dj ya 10dk ya bir oluyorsa nstye alırız dedi
kvsr22 aren3521 Sertleşme dediğiniz nedir tam olarak ?Ben 22.haftadayım bende 3- 4 saniyelik karnımın bi tarafına toplanıyor ama çok kısa bu süre
Happy20 aren3521 28 başladı bende de bı anda karnımın bı tarafı sertlesiyordu 30 girdik arttı sertlesmeler
Feri123 aren3521 ilk hamileligimde benim de son zamanlar öyle oluyordu sanırım o sertleşen tarafa daha çok dayanıyor bebek ,kanama lekelenme vs bişey olmadıkça sorun olmaz canım bebek hareketleri kisitlanmaya başlıyor o yuzdendir