Kızlar çok şükür bugün 12.50 gece cuma saati doğumum gerçekleşti sancılarım gece başlamıştı sabaha kadar hep 10 dakikada bir geliyordu sabahta aynı devam edince bi kontrole gideyim dedim yürüyerek hastaneye geldim hatta dedim asansöre binmiyim 4 kat merdiven çıktım doğumum kolay olsun diye :) nst ye bağlandım ebeyede sancım olduğunu söyledim neyse ebe dedi sancın yok doktora çıktım doktor yok yarım saat oldu gelmedi ama benım sancılar hala devam ediyor ben dayanamayıp ebelerin yanına gittim evde de küçük çocuğum olduğunu doktoru daha fazla bekleyemeyeceğimi sancım nst de yok ama ben hissediyorum dedim bana doktorumu beklemem gerektiğini onun yönlendirmesi gerektiğini söyledi ben biraz daha ısrar edince e hadi gel bakıyım dedi çünkü benim 3 gündür nişanımda geliyordu neyse muayene sırasında bana doğuruyorsun demez mi şaka yapıyorsunuz dedim kimse inanmadı yüz ifaden çok rahat 7 cm açılman var doğurursun şimdi dedi ben bi stres korku bi anda olunca şaşırdım istiyordum tabiki ama bi eve gidip gelseydim dedim kabul etmediler suni istemediğimi söyledim vermicem dedi doğumhaneye aldı sürekli ıkındırdı egzersiz yürüyüş bunları yaptım 1 saat içinde çok şükür dikişimde olmadan sadece ıkınması zor bir süreç olarak bir doğumum oldu rabbim isteyen herkese nasip etsinnn🤗🤗