Aaysenurd_ bizde bugün 36 haftalık olduk, çok şükür benim de hiç bir sıkıntım yok son bir kaç gündür sadece midem yanıyor ama oda tuzu biberi diyorum, sandım yok açılmam yok kısacası tık yok hatta son kontrolde sonuna kadar durur dedi şükür en azından kanala doğru yol almış bu haftadan sonra bol bol egzersiz yapacağım ahududu çayı ve hurma tüketeceğim 38 e girmeden de doğsun istemiyorum biraz zayıf bir bebeğim var çünkü