Kızlar dün tetanoz aşisi oldum kolum şiş ve aşinin olduğu yer çok sıcak normal mi ?
Zeynepdila Benimde öyle olmuştu ben buz torbasi koyuyodum iyi gelmişti
Normal canım ağır bir aşı 2-3 güne normale döner. Suya sokma sadece…
Benimde öyle oldu
Buz koy soğuk kompleks yap kolanyayla etrafını temizle