rumeysakara12 kızlar bugün nstde sancım çıktı acilden muayene edildim açıklık önemli bir şey yok dediler ama kasilmam çok fazla biraz önce de leke gelmiş kahverengi kırmızı karışık gibi böyle olup kaç gün sonra doğum olur yaşayan var mi
Tugrann-annesi0404 rumeysakara12 Nişanın gelmiş ben nişanım gelir gelmez gidip suni sancıyla doğurmuştum😂
Eminerd rumeysakara12 gelen sancıların 5 dk düşerse hemen hastaneye gitmen gerektiğini biliyorum suyun gelmese bile doğuma alınman gerekiyo
Bahar3941 Bazen aynı günde olabilir bir iki günde bekleyebilir. Sancılarının dakika sıklığına dikkat etmen gerek.
hulyaakgn34- Alttan muayene de doğum için uyarı verdiklerinde o lekelenme olabilir aynı durum çatı muayenesinde de oluyor ama gününüz gelmiş sancınızda çıktıysa eli kulağındadır inşallah sağ salim kucagınıza alırsınız