zumrasmom1 Merhaba kızlar. Eski hesabımin şifresini unuttum o yüzden yeni açtım. Bana isimli hastane çıkışı yapan sayfa önerir misiniz? Baskı istemiyorum işleme istiyorum 🥰 şimdiden teşekkür ederim
_dilara8mustafa_ zumrasmom1 atolyerakun instagram sayfasına bakmanızı tavsiye ederim çok güzeller bende oradan yaptırdım 🌸🥰
ardengunes zumrasmom1 bende öyle yaptircaktim ama fiyatlar inanılmaz pahali sonra alışveriş yaparken denk geldim pleksi isim yapıştırdım zaten fotoğraf çekiminde kullanicam sanada istersen fikir olabilir resmini atayım sana
Byznr91 zumrasmom1 canım instagram ana kuzusu sayfası var orda baya uygun gibi geldi bana 10 lu 550₺ ye düşmüş bi bak istersen bende baktım belki yaptırırım daha karar vermedim
zumrasmom1 _dilara8mustafa_ o sayfanın ürünleri çok güzel ama fiyatları da ona göre malesef o kadar bütçem yok.
ebru_isik34 Ben nesibenin marifetleri sayfasına yaptırdım baskı değil nakışlı geliyor çok memnunum kaldıım🥰