Hfk25 Miray_yetgin kaçıncı haftasin canım ben şuan 35+0 deyim geceleri aynı dediğin gibi bana oluyor gunduzleride adet olacakmışım gibi sanki böyle yalancı sancı diye düşünüyorum fikri olan yazabilirmi
hulyaakgn34- Miray_yetgin gerçek doğum sancısının sıklığı artar 10 dk 3 kere vurur ve şiddeti çoğalır yalancı sancı ile arasındaki farkı anlaşılır olur
Aaysenurd_ Hfk25 bir iki hafta önce ben de 35 haftalıktım aynı gündüzleri adet sancısı gibi çekiyordum. Bebek aşağı indikçe idrar torbasında baskı da artıyor. Şuan 37 deyim yürürken bile kasıklarımdaki baskıdan çok zorluk çekiyorum. Ama henüz doğum yokmuş doktorumuz öyle söyledi 🥹
Aaysenurd_ Geceleri neler çektiğimi bir ben bir Allah bir de eşim biliyor 37. Haftadayım henüz doğum görünmüyor ❤️ sonlara yaklaştıkça sancılar olabiliyo böyle 😮💨 Allah yardımcımız olsun inşallah sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi
Hfk25 Aaysenurd_ sağlıcakla kucağına al inşallah canım beni bebek ters ayaklar aşağı ve sezeryan olacam yarın kontrol var inşallah gün verir doktorum