Sumeyyee_ss Doğumda hastanede bir ikramlık yapmak gerekir mi sizce hanımlar ziyarete gelenler için cikolata gibi :)
Yazmelegi_ Sumeyyee_ss ben çikolata yaptırdım ama evime gelenlere hastaneye kimse gelmez diye gelmediler de zaten
ardengunes Sumeyyee_ss ben oğlumda isme özel çikolata ve magnet yaptirmistim bide limonata yaptık şimdi yine aynısını yapicam nasipse 😊
hulyaakgn34- Sumeyyee_ss Kendimce böyle kurabiyesini çikolatasını ve hediyeliğini yaptım boş vakit buldukça uğraştım birde lohusa şerbeti ikram edicem fikir olur sizede
Sumeyyee_ss Başka bir sey yaptırdınız mı bebeğimin odası olmayacak o yüzden kapı süsü vs yaptırmayı düşünmüyorum. Doğumdan önce de kurabiye vs ikramlıklar yapıp dolaba atmayı düşünüyorum
Buhara hulyaakgn34- merhaba çikolataları hangi malzemelerle süslediniz ? Bide pleksileri nerede yaptırdınız acaba