cocukhasretim 12. Haftaya kadar progestan takviyeli iğne vuruldm sadece sonra kestik şu an 21 haftalik normal gebeden farkım yok da benim bir de düşük olduğu için kan sulandırıcı kullanıyorum o her tüp bebeğe veriliyor mu bilmiyorum ben tedbiren kullanıyorum doğuma kadar