Duygu_52 bagette karatın bi önemi yok zaten bütün pırlantaların toplamı veriliyor. Büyüdükçe fiyat artar. Bence baget yüzüğün yanlarında taş olmalı diğer türlü kel kalıyor anlamı ne yani hiç hoş durmuyor. Pırlanta dediğin parlayacak 😅 oraya gidip elinde deneyebilirsin. Mesela parmakların ince uzunsa kare baget parmakların kısa ve tombişse yuvarlak şekilde baget yüzük daha çok yakışacaktır. Kendini göstermesi açısından söylüyorum ☺️ bir de pırlanta denilen şey yatırımlık olmuyor önürlük bir hediye gibi düşün nereden alırsan al %60′dan fazla değer kaybederek geri satarsın. O yüzden seçimini iyi yapmalısın. Ayrıca değişim vs de pek mümkün değil. Zaten oralarda sizi bilgilendiriyorlar. Benim yüzüğüm ufak ve şık büyük bagetleri beğenmiyorum. En uygun fiyatlı baget yüzüklerden bi tanesi şu attığım 🌸