gakkoyengee Kızlar yarın tam 29 hafta oluyoruuz o yüzden artık egzersizlere başlamak istiyorum neler yapıyorsunuz ne önerirsiniz ? Egzersizi doktoruma danışamadım çünkü düzenli bi doktorum olmadı maalesef ben atandım sonra eşimin yanına geldim şimdi tekrar eşimin görevi çıktı yine yol gözüktü bana derkeenn doktorum sabit hiç olamadı ama gebeliğimin başından beri şükür riskli bir durumum yok 🌸
Buhara gakkoyengee nefes ve Kegel yapın. 34.haftadan sonra da bi listem var doktorun önerdiği atabilirim
Gamze-gmz gakkoyengee canim doktorun onerdi ilk gebeligimde de yapmistim ben. YouTube da ebe serap sağır var onun kanalinu takipe edersen hafta hafta yapabilecegin egzersizleri var.
Buhara nefessmommm Buketrum gakkoyengee Rica ederim benim doktorum 34de fiziksel olanlara başla dedi öncesinde risk almamak için ama daha erken başlayanlarda var. Ama nefes ve kegelde çok önemli onu sürekli yapın derim
Beybilimomy Dün muayenem vardı 1 saat yürüyüş engebeli yolda, kegel egzersizi haftada 3 defa 3 dk , squat önerdi 36. Haftadayım