Paramedik16 Cansun_133 bence mutlaka bi acile gidin nst çekilip bakılsın ben 28 haftalık doğum yaptım sancım ve açılmam olmuştu kontrol amaçlı gidin
Kubrakarahan Cansun_133 28 de bende sancılandım nst de temiz cıktı idrar yolu enfeksiyonu varmış doğum sancısı olduğunda belden vurur dediler
Cansun_133 Paramedik16 2 ay önce de ayni sekil olmustum nstye bağladılar idrar aldılar idrarda kum ve taş döktüğüm çıktı yine ondan şüpheleniyorum ama korkuyormda
Paramedik16 Cansun_133 ikizlerde 2.5 ay küvezde kaldılar çok şükür hiç bir sorunları yok gayet sağlıklılar