Eslemyaren 28 haftalik hamileyim 5 gündür kasiklarim aşırı ağrıyordu hastaneye gittim idrar yolu enfeksiyonu dedi ilaç kullandım geçmedi agri dün tekrar fakültenin aciline gittim sancı cikmadi açılma yok enfeksiyon geçmiş tahlilde ama kasiklarim dan ağrı geçmiyor halen suan bile ağrım var ama ne sancı ne açılma yok yasiyan var mı şimdide özel hastaneye randevu aldım gitcem 🙁
ikinciannelikicin Eslemyaren gecmis olsun canim. Usutmus olabilir misin. Ayaklarini bi sure sicak tutmayi denesen belki az rahatlatir
Eslemyaren ikinciannelikicin Bilmiyorum ki doktorlar bebek dönmüş baş aşağı dedi dinlencen yatak istirati verdi ama hiç birşey çıkmayınca anlamadım bende
Kypnrbrcu Canm 29 haftalıgızzz benmde dünden belli kasıklarmda agrı oluyo rahıme baskı yapıyp heralde agrm aşırı olıyo
Eslemyaren Kypnrbrcu ayni durum cnm benim ablamda benim gibiydi sancısı var ama birşey çıkmıyordu 34 haftalık erken doğum yaptı o yüzden korkuyorum
ikinciannelikicin Eslemyaren bebekten dolayi da agri yapmaya baslamis olabilir canim ama havalar sogudu sicak tut ayaklarini. En ufak seyden anlamazsin agri girer.