balevlatlarim3535 Asilleyla ben çok kiloluydum 53 kilo verdim göğüslerim çok aşırı büyüktü ve 75e düştü. 4 sene aynı kiloda kaldım ve hamile olduğumu öğrendiğim an göğüslerim büyümeye başladı. Ama nasıl bir büyüme eski haline geri döndüler daha da 24 haftalık hamileyim. Her ay sütyen alıyorum. Ve doğumdan sonra kuculmemelerinden çok korkuyorum 😭
sevgi9654 Asilleyla evde takmıyorum, dışarı çıkarken mecbur😂 çok kaşındırıyor beni büyüklükten ziyade
Rabia_91 Asilleyla benim göğüsler silikon, yaptırdığımdan beri sütyen takmıyorum pek. Dışarı çıkarken göğüs ucu kapatıcı takıyorum sadece. Emzirme sütyeni aldım 2 tane, sarkmaması için onları kullanıcam bebiş doğunca.
aslanprenses_ Asilleyla başlıkta sütyen görünce bile tüylerim diken diken oluyor. Sütyen giymekten nefret ediyorum. Sütyeni bulan kişiden bile Allah rahmet eylesin ama hiç sevmiyorum. Evde hiç takmıyorum dışarda mecburiyetten takıyorum🙄
Duygrn Asilleyla evde asla. Dışarı çıkarken de destekli sporcu atleti tercih ediyorum daha rahat oluyor.
anapanda12 Asilleyla ben pedli yarım atlet kullanıyordum emzirme dönemindeyim hala kullanıyorum çok rahat çok güzel 😌
Sudeeee Evde memelere özgürlük 😅 asla takmıyorum 😄 dışarı çıkarken de kıyafetim neye müsaitse ona göre sütyen veya büstiyer tarzı giyiyorum . Ama eve gelince nasıl çıkaracağımı şaşırıyorum 😅 Allah yardımcımız olsun
Duygrn Sudeeee şu memelere özgürlük akımını dışarda da başlatabilsek keşke hep beraber. normalleştirsek şu durumu 😄
Ess91 Asilleyla sütyen öyle bsyki ne onunla oluyo ne de onsuz. Takmadigim zaman sarkarmi diye korkuyorum bide altlari pisik oluyo zaten. Atletlerimi kestim sütyen niyetine onu giyiyorm. Bu arada 80bedendim suan 95beden oldum 2 tane emzirme sutyeni aldm onlarida kullaniyorum.
1prensesannesi_ Asilleyla bnde takamiyorum dışarıya çıkarken de takmiyorum çünkü çok kaşınıyor rahat edemiyorum rahat etmem daha önemli 😂
beyzaguvendi Asilleyla ne evde ne dışarda takmıyorum aşırı darlıyor bu sıcakta takarsam nefes alamam🥹 doğumdan sonra sarkmasın diye mecbur kullanıcam bari şimdi tadını çıkarayım özgürlüğün🥳🤭
Baharoloji Asilleyla takmanız gerekiyor maalesef zaten büyüdükleri için sarkma oluyor ancak toparlayıcıları tercih edebilirsiniz balensiz olanlar çok rahat penti Power Beauty Form Sütyen var çok rahat ben ondan almıştım 3–4 tane onla geçiriyorum bakın istetseniz
Kukulikukuli12 Asilleyla Ne olursa olsun sütyen siz gezemiyorum. Benımkiler de büyüktü iyice büyüdü ona göre alıyorum 🙄😣