Kizlar 20 temmuzda gebeligimi ogrendim 26 temmuzda düşük kanamasi yasadim ve dusuk kanamasinda beta hcg 0 laniyor diye biliyorum fakat enson 21 temmuzda bir birlikteligimiz olmusti esim gitmeden 1 gece once bugun tam 14 gun oluyor ve bugun yaptigim kaset test resimde cok silik ama benim gorebilecegim sekilde silik cizgi cikti bu nedir sizce basina gelen varmi?
