Kubragnssvr63 Merhabalar bayanlar . 9 haftalik gebeyim ve verdiğim idrar sonucunda eser derecede protein kaçağı çıktı. Doktorum ilaç başlattı ama tedirginim böyle bir durum yasayaniniz oldumu acaba ?
Kubragnssvr63 Serendipty benim tansiyonum genel olarak çok yüksek olmuyo 9/7 veya 9/5 tir hep. Az önce baktığımda yine 9/5 çıktı. Yüksek olması mı problem oluyordu