Kızlar ne durumdasınız benim bir hafta oldu hala ara ara devam ediyo pazartesi kalbini dinledik bir sorun yok dedi kese de normal dedi allaha şükür. Ama kanama oldukca tedirgin oluyorum progestana devam ediyorum. Sanırım bazı gebelerde olabiliyormus bu durum