Kızlar iyi akşamlar saat 9 gibi bebek 3-4 kez sol tarafımda toplandı belli bir süre sonra düzelmeye başladı 1 saat önce wc ye girdim idrarımı yaptığımda şefaf hafif kanlı bir parça geldiğini gördüm boşluğuma geldi dikkatli bakamadan sifona bastım yarım saat geçtikten sonra birdaha girdim aynı parçadan küçük bir şekilde birdaha geldi peceteyle sildiğimde pecetede sarı renk ve çok açık pembe şeklinde bi lekenme vardı fotoğrafı buraya yükleyemiyorum şuan sadece bel ağrım var kaburgularıma kadar ağrıyor doktora durumu anlattığımda parol iç dinlen ağrın geçmezse hastaneye git nst ye bağlan dedi acaba gelen nişanmıydı ? Parol içmemi neden söyledi ? Sizce ne yapmayalım ?